Nasza firma dokłada wszelkich starań by jak najlepiej zabezpieczyć każdy towar w transporcie. Ponadto wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru prosimy o spisanie protokołu szkody który jest dostępny u kuriera. Na protokole powinna być podana dokładna ilość uszkodzonego towaru wraz ze zdjęciem uszkodzeń towaru i opakowań.
Zwykle zajmuje to około 2-3 dni roboczych
Nie
Tak
W przypadku zagubienia faktury lub jej zagubienia w czasie transportu prosimy o kontakt salonplytek@ceramikakonskie.pl Prosimy o podanie: - Danych do faktury - Danych do wysyłki duplikatu Prześlemy duplikat.
W naszej firmie mają Państwo możliwość:
-Płatność przy odbiorze
-Płatność na konto
-PayU
Tak
Prosimy o wzięcie pod uwagę podczas zamówienia płytek ceramicznych dodatkowego zapasu ok. 15%. Pozwoli on uniknąć później problematycznej wysyłki kilku sztuk. Ze względu na rodzaj materiału jego wysyłka odbywa się na paletach.
Dystrybucja
Klient dokonujący u nas zakupu ma możliwość odbioru osobistego bądź organizacji transportu pod wskazany adres, na terenie całego kraju i Europy. Towar przesyłamy kurierem, paczką paletową.
Niepełny asortyment
Mimo największych starań widoczna na naszej stronie oferta stanowi co najwyżej 5% wszystkich dostępnych w naszych składach towarów.